hanya tuhan saja yang tahu

salam k0rang2 sekaliann .
anda sehaddd ? ? mzty sehadd walafiat an ?
bkn mcm saia , sentiasaa sakedd .
hariniii nanak st0ry teling psayy msala besaqq ~
aku engen mengishtiharkann bahawa aku mmpunyae penyakedd ,
penyaked yg snad plikk bg aku ! :(
penyaked e2 adalah jeng jeng jeng ! hahaha
0ke2 . syes2 , saked gstrik jha p0n.
xp d0k uad tr0k2 ! hahahahaha :DD
xp gstrik bg saia plek2 .
sbb dy suka dtg dgn tiba tiba !
da lha pediiihh . ritu smpay pgsan laa kt sk0la ><
huaaa ! aku xma0 ms0k wadd blan 6 ny .
aku tak0dd . . sbb na kne ms0k kmra lam pr0t .
ampa tata0 bnda uh mmg mnyakedd kan !
smpay sblan xley na mkn 0o .
b0le dktakan mkn gune tiub lea nty .
huaaa . derita lha aku ceny .
ubd stiap bulan tuka2 . xjd pea2 dqy blan 2 rituu ~
lny aku d0k sakedd . ayaq mta jat0 xbenty2 .
sbb 2 entry aku rini hanya tuhan sja yg tahuu .
huhuk . d0akan lha aku cpt semb0hhh !
aku sygs smua uwg , aku xma0 tngay ampaa !
huaa . dah laa . mls na nges2 .
j0m kta ENJ0YYY ~ :)
heee~ prngatan drpda saia :
tl0nx jga kshatan andaa . jgn diet2 !
t nyesaii :)
mkn jgn ik0d suka hti ja .
pr0t kta bkn nya kuat nak tmp0ng smuaa :)
hehe . uk laa . take caree . babai :)

THANKS READ . give some OPINION please . LOVEYOU

No comments:

Post a Comment