2ND DECEMBER 2011 ^^

ASSALAMUALAIKUM . . HALU , HOLA , NI HAO MA , HYE , VANNAKAM .
heeee . NEW POST lagi kan ? haaa . today i want to story about ??? about what ar ?. HAHAHAHA . *BI supa bangla baru belajaq nuh . hahahahah .
hampa sehat takk ? ceq rini tak sehatt . . dari semalam lagi .
tengah2 pagi pon dok meresin *HASCHIMMMM bnyak2 kali . hadoi .
hari ni mengelupas plak hidong aku tuh . . sakit doe !
semalam dok gayut2 . aku tak cakap banyak pun . sian hubby aku . .
dia nak bagi aku happy semalam . tapi aku sakit . sikit pon aku tak gelak .
sorry syg ! first meresin . pastuh tak bole nafas . then nak muntah . pasto batuk2 . pastuh MENANGIS . huaaaaaaaaaa . sakit teramat sakit . hahaha . bahasa pa la toh . BM FAILED -,- . hmmm . ubat tadakk . ada ka patutu . syg aku tuh nak p beli ubat . adoi . menyusahkan gilaaa . yaaa i know him to lot caring bout me . tapi takan nak bazir beli ubat untuk akuu . hadoi . takpaa . lambat laun AKU SIHAT JUGAKKK . aminnn ;)
haaaa . harinih ? TANGGAL 2.12.2011 . hari ni kannn . birthday member comey akuuu .
dah la kecik molek . pastuh comey . HEHE . *kembang dahhh ;P
membe aku yang bernamaaaaaaaaaaaaaaaaa . NUR AMIRAH BINTI ZAKARIAAA . okay anak pak zakariaa sudah tuaaaa . sian . smua dah masok umur 15 . dia baru nak masokk . hahahaha . sorry syg . joke* . hehehe . ceq nak nynyi sikittt .
HAPPY BIRTHDAY TO U , HAPPY BIRTHDAY TO U , HAPPY BIRTHDAY TO MYRAAAA , HAPPY BIRTHDAY TO U ........ okay aku sengau . shutt =,=
sorry syg . beday hg time cuti kolahhh . tak bole nak bg telor dgn tepunggg . hahahahah . . AKU SAYANG TAUUU . . semoga hidup hg bahagia selalu . dan dipanjang kan umurrrr . sayang hang ketad ketad leaaa . heee ~
okay la . nothing to say . GUDBAI . takecaree . assalamualaikum :)
THANKS READ . give some OPINION please . LOVEYOU

No comments:

Post a Comment